recruiTECH - Simon Anita (HU)
× Programok Jegyek Előadók Blog Szponzorok Kapcsolat

Simon Anita (HU)

TOPdesk | Sales Manager

Simon Anita a TOPdesk Magyarország Sales managereként az elmúlt hét évben sok olyan szoftverbevezetésen van túl, ahol a HR osztály is a cégen belüli szolgáltatók közé lépett. Tapasztalatot szerzett abban, hogy az átalakulást hogyan lehet támogatni, milyen digitális folyamatokat érdemes kialakítani ahhoz, hogy valódi segítséget nyújtson a felhasználóknak és a megoldóknak egyaránt. A társadalomtudományok területén szerzett egyetemi tudását a mindennapokban is szívesen használja arra, hogy a digitalizáció és a technológia fejlődésével ne kevesebb, hanem még több idő és humán erőforrás maradjon arra, ami az egyik legfontosabb dolog egy cég életében: a munkavállalókra.
Olvasd el a TOPdesk csapattal készült interjúnkat itt!

Vedd meg jegyed most!

Előadások:

  • Onboarding a hibrid irodában: hogyan segíti az új kollégák belépését a vállalati szolgáltatásmenedzsment?, Időpont: 11:18 - 11:48

    Amíg minden nap megfordultunk az irodában, könnyű volt az új belépőnek felugrani a HR-hez vagy megkeresni az IT-t. Az onboarding lényeges összetevője az alkalmazotti élménynek, e téren is versenyelőnyt jelenthet a magas színvonalú szolgáltatás. De hogyan tud egy cég a hibrid munkavégzés mellett is kiváló szolgáltatást nyújtani? Miért fenntartható megoldás az Enterprise Service Management?