RecruiTech Programok
× Programok(current) Jegyek Előadók Blog Szponzorok Kapcsolat

Programok

08:35 - 08:55 Prohumán demo

Demo

09:00 - 09:15 Kékgalléros toborzás: a problémák ismertek, a létező jó megoldásokat még sem alkalmazzuk | Előadás Toldi Gábor

Előadás

09:18 - 09:33 Munkaerőpiaci helyzetkép | Előadás Madár István

Előadás

09:36 - 09:51 Munkaerő toborzása a CEO perspektívájából | Előadás Szincsák Attila

Előadás

09:54 - 10:09 A 1,5 Mrd dolláros toborzás | Előadás Fertig Balázs , Vámosi Zsüliett

Minden üzleti döntés sikerességének kulcsa, mikor a papíron tökéletesnek tűnő elképzelés találkozik a valóság próbájával.


A MOL csoport elhatározta, hogy a petrolkémiai tevékenységét új irányokba is feszegeti, és egy új üzemet nyit Tiszaújvárosban. A beruházás összértéke 1,5 Mrd dollár. A projekt számos kulcs tényezője közül az egyik legfontosabb volt a megfelelő kollégák felkutatása, az ő érdeklődésük felkeltése, elkötelezése, és sikeres alkalmazása. 


Az előadásunkban az operatív megvalósítás mellett kitérünk arra is, hogy mely tényezők voltak a legfontosabbak ahhoz, hogy ma egy sikeres projektként nézzünk vissza arra, amit az elmúlt közel 1,5 évben tettünk toborzási oldalon.

10:15 - 10:40 Firstbird demo | Demo Matthias Wolf

Demo

10:15 - 10:40 Gondoskodás, mint munkáltatói márkaépítés - HR-Evolution demo

A törődés a munkáltatói márkaépítés egyik legfontosabb alappillére. A jó stratégia nem a „csilli-villi szavak” általi bevonzás.

 

Mutatunk egy olyan munkaerő megtartó programot, amivel

  • kisebb a HR leterheltsége,

  • Cafetériát pótló megoldás,

  • 13%-kal csökkenteni a stresszt,

  • 57%-kal csökkenti a munkából kiesett órák számát.

10:29 - 10:41 A kékgalléros állomány akár 50%-a is kiforog a cégből az első hónap alatt | Előadás Szűts Ildikó

Szekció előadás

10:43 - 10:55 Mit szűrünk és miért mérjük? Kiválasztási eszközök, megoldások, dilemmák | Előadás Pinczes Balázs

Szekció előadás

10:50 - 11:10 "erdekel" - Kommunikáció gyártósori jelöltekkel a közösségi médiában | Demo Dénes Vanda

Mit csinálj, ha a jelölt csak annyit ír kommentben "erdekel"? Hogyan válaszolj, ha egy telefonszámnak látszó számsorszt kapsz messengeren? Milyen automatikus Messenger-válaszokat érdemes beállítani? Tudtad, hogy mostantól csak 24 órát ad a facebook, hogy válaszoljunk az üzenetben feltett kérdésekre? Használják-e a direktes jelöltek a Messenger időpontfoglalást és van-e neked céges naptárad a facebookon? Vegyél részt az OpenOnline marketing demóján, derítsük ki közösen, hogyan lehet lavírozni a CI, vállalatod social media policy-je, a facebook fejlesztései és a magukról kevés információt adó kékgalléros jelöltek egyre magasabb elvárásai között! Keep up with trends!

10:50 - 11:50 ViveLab demo

Demo

11:15 - 11:40 Ukrán toborzás és foglalkoztatás | Előadás Bajor László , Juhász Csongor , Szilágyi Zoltán , Toldi Gábor

Kerekasztal

11:43 - 11:58 Az ajánlás ereje nagyabb mint gondolnánk! Legjobb gyakorlat a retail szektorból | Előadás Matthias Wolf

Előadás

12:01 - 12:11 Friss reprezentatív kutatás a magyar fiatalok elvárásairól munkaerőpiaci preferenciáiról

Előadás

12:14 - 12:22 A mesterséges intelligencia szerepe a toborzásban | Előadás Baltay Kristóf dr.

Előadás

12:25 - 12:40 Közösségi toborzás, az eredmények magukért beszélnek. Blue collar toborzás új kora

Előadás

09:00 - 09:15 Kékgalléros toborzás: a problémák ismertek, a létező jó megoldásokat még sem alkalmazzuk Toldi Gábor

Előadás

09:18 - 09:33 Munkaerőpiaci helyzetkép Madár István

Előadás

09:36 - 09:51 Munkaerő toborzása a CEO perspektívájából Szincsák Attila

Előadás

09:54 - 10:09 A 1,5 Mrd dolláros toborzás Fertig Balázs , Vámosi Zsüliett

Minden üzleti döntés sikerességének kulcsa, mikor a papíron tökéletesnek tűnő elképzelés találkozik a valóság próbájával.


A MOL csoport elhatározta, hogy a petrolkémiai tevékenységét új irányokba is feszegeti, és egy új üzemet nyit Tiszaújvárosban. A beruházás összértéke 1,5 Mrd dollár. A projekt számos kulcs tényezője közül az egyik legfontosabb volt a megfelelő kollégák felkutatása, az ő érdeklődésük felkeltése, elkötelezése, és sikeres alkalmazása. 


Az előadásunkban az operatív megvalósítás mellett kitérünk arra is, hogy mely tényezők voltak a legfontosabbak ahhoz, hogy ma egy sikeres projektként nézzünk vissza arra, amit az elmúlt közel 1,5 évben tettünk toborzási oldalon.

10:29 - 10:41 A kékgalléros állomány akár 50%-a is kiforog a cégből az első hónap alatt Szűts Ildikó

Szekció előadás

10:43 - 10:55 Mit szűrünk és miért mérjük? Kiválasztási eszközök, megoldások, dilemmák Pinczes Balázs

Szekció előadás

11:15 - 11:40 Ukrán toborzás és foglalkoztatás Bajor László , Juhász Csongor , Szilágyi Zoltán , Toldi Gábor

Kerekasztal

11:43 - 11:58 Az ajánlás ereje nagyabb mint gondolnánk! Legjobb gyakorlat a retail szektorból Matthias Wolf

Előadás

12:01 - 12:11 Friss reprezentatív kutatás a magyar fiatalok elvárásairól munkaerőpiaci preferenciáiról

Előadás

12:14 - 12:22 A mesterséges intelligencia szerepe a toborzásban Baltay Kristóf dr.

Előadás

12:25 - 12:40 Közösségi toborzás, az eredmények magukért beszélnek. Blue collar toborzás új kora

Előadás

08:35 - 08:55 Prohumán demo

Demo

10:15 - 10:40 Firstbird demo Matthias Wolf

Demo

10:15 - 10:40 Gondoskodás, mint munkáltatói márkaépítés - HR-Evolution demo

A törődés a munkáltatói márkaépítés egyik legfontosabb alappillére. A jó stratégia nem a „csilli-villi szavak” általi bevonzás.

 

Mutatunk egy olyan munkaerő megtartó programot, amivel

  • kisebb a HR leterheltsége,

  • Cafetériát pótló megoldás,

  • 13%-kal csökkenteni a stresszt,

  • 57%-kal csökkenti a munkából kiesett órák számát.

10:50 - 11:10 "erdekel" - Kommunikáció gyártósori jelöltekkel a közösségi médiában Dénes Vanda

Mit csinálj, ha a jelölt csak annyit ír kommentben "erdekel"? Hogyan válaszolj, ha egy telefonszámnak látszó számsorszt kapsz messengeren? Milyen automatikus Messenger-válaszokat érdemes beállítani? Tudtad, hogy mostantól csak 24 órát ad a facebook, hogy válaszoljunk az üzenetben feltett kérdésekre? Használják-e a direktes jelöltek a Messenger időpontfoglalást és van-e neked céges naptárad a facebookon? Vegyél részt az OpenOnline marketing demóján, derítsük ki közösen, hogyan lehet lavírozni a CI, vállalatod social media policy-je, a facebook fejlesztései és a magukról kevés információt adó kékgalléros jelöltek egyre magasabb elvárásai között! Keep up with trends!

10:50 - 11:50 ViveLab demo

Demo