A recruitech.hu weboldal használata és általános szerződési feltételei
Megrendelő a Weboldal használatával, megrendelésének leadásával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉS
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Dare to change Kft. nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A szerződés nyelve magyar. A 200.000,- forint feletti rendelések esetén megrendelő kerül kiállításra.
A MEGRENDELÉS MENETE
Megrendelés
A Weboldal tartalmai regisztráció nélkül elérhetőek, de a konferencia belépőjegy vásárlása kizárólag a szükséges adatok megadása után lehetséges (Jegyvásárlás): teljes név, email cím, telefonszám, cégnév, székhely, adószám.
Megrendelni kívánt belépőjegy típusának és darabszámának kiválasztása.
A Megrendelés az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával (jelölőnégyzet kipipálásával) kerül elküldésre. A Megrendelőnek ezen a felületen van lehetősége továbbá feliratkoznia a reruiTECH Konferencia hírlevelére a jelölőnégyzet kipipálásával.
A Megrendelés beérkezését követően, maximum 48 órán belül visszaigazoló emailt küldünk a megadott email címre, amely csatolmányban tartalmazza a díjbekérőt. A visszaigazoló email tartalmazza a Megrendelő által a vásárlás során megadott számlázási információk), a megrendelt jegyek felsorolását, mennyiségét és a fizetendő végösszeget. (Amennyiben nem kapott visszaigazoló emailt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a office@dtcsolution.org email címen.) A visszaigazolás nyelve: magyar.
Ha a Megrendelő rendelését már elküldte a Dare to change Kft. részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 8 napon belül jeleznie kell az office@dtcsolution.org email címen.
Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, 8 napon belül jelezze az office@dtcsolution.org e-mail címen. Ugyanakkor vegye figyelembe, hogy az Early bird, kombinált jegyárak kizárólag a megadott fizetési határidőig érvényesek (lsd fizetési módok).
Amennyiben az Ön vállalatának belső szabályozása nem teszi lehetővé, hogy Weboldalunkon keresztül vásárolja meg belépőjegyét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
JEGYVÁSÁRLÁS
A konferencia résztvevői részére két típusú jegyet biztosítunk. Kérjük, hogy tekintse át a jegyek leírását a JEGYEK oldalon. Megkülönböztetünk szolgáltatói és vállalati jegyeket. A szolgáltatói jegyet azon vállalatok számára biztosítunk, amelyek profilja HR szolgáltatás, termékeladás. De ide soroljuk minden olyan vállalat képviselőit, akik termékeiket és szolgáltatásaikat a recruiTECH konferencián résztvevő célcsoportnak kínálják, értékesítik (pl. CRM forgalmazó cégek, tréningcégek, munkaerő közvetítő cégek, tanácsadó cégek, marketing ügynökségek).
Amennyiben Ön szolgáltatói jegy helyett résztvevői jegyet vásárolt, a Dare to change Kft. fenntartja a jogot, hogy a konferenciát megelőző 5.napig felülbírálja a jegyválasztást (amennyiben a jegyvásárlás korábban történt) és módosított díjbekérőt küldjön ki. A konferencián való részvétel ezután kizárólag a módosított díjbekérő kifizetésével lehetséges.
Mindkét jegytípusból elérhető kedvezményes árú jegy, vagyis early bird illetve lazy bird időszak, a megadott határidőig.
ONLINE jegy vásárlásával a konferenciát online a Zoom platformján vagy pedig zárt videó csatornánkon keresztül követheti a résztvevő. Interaktívan részt vehet a konferencián a munkahelyén vagy akár otthonról is. Az online networking és szekcióelőadásoknak köszönhetően nem kell lemondania az igazi rendezvény élményéről sem.
HIBRID jegy vásárlásával a vírushelyzetben betartandó törvényi előírásoknak megfelelően és a biztonsági intézkedéseket maximálisan betartva, március 22-én személyesen vehet részt a rendezvényen, ahol catering-et is biztosítunk, március 23-án pedig online a Zoom platformján vagy pedig zárt videó csatornánkon keresztül.
Az egyéni jegyek mellett csoportos jegyek elérhetőek. 3 fő vagy feletti jegyvásárlás esetén kérjük lépjen velünk kapcsolatba a penzugy@dtcsolution.org email címen!
FIZETÉSI MÓDOK
A Megrendelés beérkezését követően rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld, és egy külön emailben (a szamlazz.hu rendszeréből) küldjük meg a díjbekérőt.
A Weboldalon történő megrendelés esetén az alábbi fizetési módok érvényesek:
Banki átutalás
A Megrendelés beérkezését követően visszaigazoló emailt küldünk, amelyből letölthető a díjbekérő. A díjbekérő tartalmazza a fizetéshez szükséges adatokat és fizetési határidőt is.
Bankkártyás fizetés
A szamlazz.hu rendszeréből érkező emailben lévő linkre kattintva, a vevői fiókból a simple pay rendszerén keresztül bankkártyával rendezheti a díjat. A díjbekérő tartalmazza a fizetéshez szükséges adatokat és fizetési határidőt is.
Amennyiben a Megrendelés kiegyenlítése időre nem történik meg, a Dare to change Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a részvétel lehetőségét a Megrendelőtől megtagadja. A Megrendelő továbbá tudomásul veszi, hogy az Early Bird / Lazy Bird kedvezményes jegyárra kizárólag a fizetési határidőig jogosult. Ezt követően a teljes jegyárat köteles megfizetni.
SZÁMLA
A számlát a Megrendeléskor megadott számlafizetői adatokra állítjuk ki és azt emailben küldjük meg a Megrendelő részére. A Megrendelő kérésére a számlát postai úton is eljuttatjuk részére.
2023. március 22-23-i recruiTECH rendezvényre vásárolt jegyek:
A Díjbekérő alapján 2023. március 23. éjfélig megfizetett és beérkezett részvételi díj előlegnek számít, amelyről a „Dare to Change” Kft. előleg számlát állít ki. A megfizetett összeg (előleg) a teljes ellenérték 100 százaléka. Az előleg számlán a számla teljesítési időpontja az előleg összegének „Dare to Change” Kft. bankszámlájára történő beérkezés, jóváírás napja (Áfa törvény 59. §). Az előleg számlán feltüntetésre kerül a konferencia majdani teljesítési időpontja. Az ún. nullás végszámla kiállítására nem kerül sor. (NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály 3527733617; AVÉ 2013/5. számában megjelent iránymutatásának megfelelően)
A Díjbekérő alapján 2023. március 24-től megfizetett és beérkezett részvételi díj nem minősül előlegfizetésnek, ezért erről számla kibocsátása történik; a megfizetett összeg a teljes ellenérték.
A számlán a hatályos adó jogszabályoknak megfelelően a közvetített szolgáltatások külön tételként szerepelnek.
ELÁLLÁS ÉS JOGKÖVETKEZMÉNYEI
A Weboldalon keresztül megrendelt termékekre, illetőleg az ezekkel kapcsolatos szabályokra, feltételekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai vonatkoznak, a fogyasztót megilletik a jelen ÁSZF általános rendelkezései szerinti elállási és egyéb jogok, valamint hibás teljesítés esetén a fogyasztót megilletik a jelen ÁSZF-ben részletezett szavatossági jogok is.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a konferencián való részvételt díjmentesen csak a megrendelést követő 14 napban mondhatja le, figyelembe véve az alábbiakat.
Amennyiben a Megrendelő a részvételt a konferenciát megelőzően minimum 20 nappal mondja le, a megrendelésnek megfelelő részvételi díj 50%-át a Dare to change Kft. visszatéríti.
Amennyiben a Megrendelő a részvételt a konferencia dátumát megelőző 19 napon belül mondja le, vagy lemondás nélkül távolmarad, a teljes részvételi díjat köteles megfizetni.
A fentiek szerinti jogszerű elállás esetén a Dare to change Kft. haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Megrendelő által megfizetett összeg fentiek szerinti megfelelő részét.
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A recruitech.hu név alatt elérhető internetes weboldalt (a továbbiakban Weboldal) a Dare to change Kft. (1039. Budapest, Kalászi u. 20.) üzemelteti és tartja fenn.
A Weboldal abból a célból jött létre, hogy megrendelőink az interneten is jelentkezhessenek a recruiTECH Konferenciára.
A jelen vásárlási feltételek a Weboldalon keresztül értékesített konferencia belépőjegyekre, illetve a Weboldalon elérhetővé tett információkra terjed ki. A Weboldalon keresztül megrendelt termékekre, illetőleg az ezekkel kapcsolatos szabályokra, feltételekre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai vonatkoznak.
A Weboldal működésére az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (továbbiakban: Ektv.) szabályozásai vonatkoznak.
A Dare to change Kft-t nem terheli felelősség a Megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért.
Az ismertető leírás téves értelmezéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. A Dare to change Kft. a weboldalon szereplő információkat a lehető legnagyobb gondossággal kezeli, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére lehetséges. Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a költségviselő cég rövid nevét a Dare to change Kft. promóciós célokkal felhasználhatja, pl. feltüntetheti a konferencia nyilvános résztvevői listájában, illetve például közösségi oldalakon és saját felületein is közzé teheti.
A Dare to change Kft. fenntartja a jogot a vásárlási feltételek módosítására, a módosított vásárlási feltételeket annak hatálybalépését megelőző 15 nappal közzéteszi a Weboldalon.