A BrandCruiter Kft. alapítójaként az elmúlt három évben jelöltélmény mérésre és fejlesztésre fókuszál. Saját fejlesztésű, adat-alapú megoldásának lényege: rövid, strukturált kérdőívvel gyűjtik az álláskeresők értékeléseit a cégekről, akikhez jelentkeztek.
Honlapjukon elérhető cégkeresőjükkel támogatják az álláskeresőket - utánanézhetnek, melyik cégekhez érdemes jelentkezniük.
Ügyfeleik számára a folyamatosan gyűlő álláskeresői visszajelzéseket országos és szektorális benchmarkokkal együtt teszik elérhetővé.
Mivel tapasztalt HR és kommunikációs vezetőként pontosan érti a vállalati oldal toborzással összefüggő nehézségeit is, célja, hogy rendszerükkel hidat képezzen az álláskeresők és a kiválasztási szakemberek között. Büszke rá, hogy rendszerükkel a HR csapatok cégen belüli elismertségéhez is hozzájárulnak, hiszen benchmarkolt statisztikáik általában az igazgatósági riportok közé is bekerülnek.
Olvasd el Krisztinával készült interjúnkat itt!