17 évet dolgoztam mint működésfejlesztési és IT tanácsadó, projekt vezető, sales vezető és felsővezető, a vállalati és a szállítói oldalon egyaránt (OTP Bank, CIB Bank, Itelligence, Qualysoft, Ness).
2014-ben létrehoztuk az IDBC-t, amelyben IT tanácsadás, üzleti megoldások (ERP, BI, CRM) és erőforrás-menedzsment volt a fő profil, 2018 óta 100%-ban informatikai erőforrások toborzására szakosodott ügynökségként dolgozunk. Ezt a céget vezetem és fejlesztem, amit nagyon élvezek. Fő kihívásomnak tekintem, hogy az IDBC-ből egy digitális recruitment céget építsünk, amely piacvezető a maga területén.
A digitális recruitment és az IT toborzás érdekességeiről lesz szó előadásomban, melyre várok mindenkit szeretettel.
Olvasd el Józseffel készült interjúnkat itt!
Hogyan szerezzünk jó informatikai szakembert, amikor 30 ezer szakember hiányzik csak Magyarországon? A pandémia időszakában a vállalati szektor digitalizációja felpörgette a keresletet, a szakemberhiány egyre nő, a hazai vállalatok egymással és nemzetközi cégekkel versenyeznek a home office-ban dolgozó informatikusokért.
Milyen lehetőségei vannak egy vállalati HR-esnek, hogy biztosítsa a fejlesztési projektek megvalósításához szükséges erőforrásokat? Pont akkor, pont annyit, amennyit kell?
Mennyibe kerül egy jelölt megszerzése vállalati és ügynökségi oldalon?
És hogy néz ki ugyanez a történet a jelöltek oldaláról? Tényleg a jelölt oldal diktál? Eljött a kánaán?
Csak válogatniuk kell a jobbnál jobb ajánlatok közül vagy itt is árnyaltabb a kép?
A vállalati és a jelölt oldal felé is záporoznak a social media és a különböző cél platformok virtuális nyílvesszői, üzenetei, a két oldalon pedig hús vér emberek vannak, célokkal, igényekkel, elvárásokkal.
Mi ma a szerepe a matchmakingben a toborzó cégeknek? Vajon a digitális recruitment legyőzte a hagyományos toborzási módszereket?
Hol van az az ajtó, ami mögött a cégek és a jelöltek egymásra találnak?