recruiTECH - Illés József (HU)
× Programok Jegyek Előadók Blog Szponzorok Kapcsolat

Illés József (HU)

IDBC | Founder & CEO

17 évet dolgoztam mint működésfejlesztési és IT tanácsadó, projekt vezető, sales vezető és felsővezető, a vállalati és a szállítói oldalon egyaránt (OTP Bank, CIB Bank, Itelligence, Qualysoft, Ness).
2014-ben létrehoztuk az IDBC-t, amelyben IT tanácsadás, üzleti megoldások (ERP, BI, CRM) és erőforrás-menedzsment volt a fő profil, 2018 óta 100%-ban informatikai erőforrások toborzására szakosodott ügynökségként dolgozunk. Ezt a céget vezetem és fejlesztem, amit nagyon élvezek. Fő kihívásomnak tekintem, hogy az IDBC-ből egy digitális recruitment céget építsünk, amely piacvezető a maga területén.
A digitális recruitment és az IT toborzás érdekességeiről lesz szó előadásomban, melyre várok mindenkit szeretettel.
Olvasd el Józseffel készült interjúnkat itt!

Vedd meg jegyed most!

Előadások:

  • Hogyan szerezzünk jó informatikai szakembereket? Legyőzte-e a digitális recruitment a hagyományos toborzási módszereket? A jelölt szerzés költségei vállalati és ügynökségi oldalon (lead/cost), Időpont: 11:18 - 11:48

    Hogyan szerezzünk jó informatikai szakembert, amikor 30 ezer szakember hiányzik csak Magyarországon? A pandémia időszakában a vállalati szektor digitalizációja felpörgette a keresletet, a szakemberhiány egyre nő, a hazai vállalatok egymással és nemzetközi cégekkel versenyeznek a home office-ban dolgozó informatikusokért.
    Milyen lehetőségei vannak egy vállalati HR-esnek, hogy biztosítsa a fejlesztési projektek megvalósításához szükséges erőforrásokat? Pont akkor, pont annyit, amennyit kell?
    Mennyibe kerül egy jelölt megszerzése vállalati és ügynökségi oldalon?
    És hogy néz ki ugyanez a történet a jelöltek oldaláról? Tényleg a jelölt oldal diktál? Eljött a kánaán?
    Csak válogatniuk kell a jobbnál jobb ajánlatok közül vagy itt is árnyaltabb a kép?
    A vállalati és a jelölt oldal felé is záporoznak a social media és a különböző cél platformok virtuális nyílvesszői, üzenetei, a két oldalon pedig hús vér emberek vannak, célokkal, igényekkel, elvárásokkal.
    Mi ma a szerepe a matchmakingben a toborzó cégeknek? Vajon a digitális recruitment legyőzte a hagyományos toborzási módszereket?
    Hol van az az ajtó, ami mögött a cégek és a jelöltek egymásra találnak?