Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 15 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 500+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA és a A Deutsche Telekom IT Solutions kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
Olvasd el Áronnal készült interjúnkat itt!
A Meta által bevezetett álláshirdetésekre illetve employer branding célú kampányokra vonatkozó célzási lehetőségek korlátozása és speciális hirdetéskategóriává minősítése jelentősen átalakította a HR célú fizetett hirdetések piacát. A változások miatt radikálisan átalakult a kampánystratégia és a kampányok operatív menedzsmentje is. Az előadásban bemutatom, hogy jelenleg milyen gyakorlati megoldások állnak rendelkezésre az eredményes kampányok futtatásához.