A 2026-os évre mit látsz a legnagyobb kihívásnak?
2026-ban a kihívás az, hogy újraszabjuk a munkát a mesterséges intelligencia korában: hogyan tanuljunk meg együttműködni a mesterséges intelligenciával, miközben erősítjük a kritikus gondolkodást, komplex látásmódot.
Recruitment szervezeteknek milyen területen kell fejlődni vállalati oldalon?
A recruitmentben a hangsúlyt még inkább a jelöltélmény stratégiai kezelésére kell irányítani.
Hogyan lehet hatékonyan összehangolni, több generáció közös munkáját? Mit tanulhatunk a másiktól?
Az X és Boomer generáció adja a tapasztalat és stabilitás bölcsességét, az Y, Z és Alpha a kérdezés és megkérdőjelezés bátorságát. Az együttműködés akkor sikeres, ha nem egymás különbözőségeit kezeljük, hanem egymás erősségeit kiemelve kooperálunk.
Milyen technológiai fejlődésre számítasz a recruitment terén 2025-ben?
AI vezérelt, automatizált, ugyanakkor személyre szabott jelölt-kommunikációra számítok. Azt gondolom, hogy a toborzó szerepe stratégiai szereppé válik: az ember és az adat között hidat épít.
Vezetőként hogy látod, mik a legfontosabb feladataid a mindennapi munkád során?
Vezetőként az állandó változó között a stabil, stratégiai irányvonal fenntartása a feladatom úgy, hogy közben konstans figyelem irányul a változókra.
Mivel készülsz a recruiTECH-re?
Arra készülök, hogy az „Újratanulni a HRt” gondolat mögötti tartalmat és lehetőségeket elhintsem és igyekezzek arra felhívni a figyelmet, hogyan válhatunk mi a változás navigátoraivá.
Köszönjük a válaszokat Márton Katalinnak, a Magyar Nemzeti Bank Humánstratégiai igazgatójának!
