Mire érdemes fókuszálni egy recruiternek 2024-ben?
3 területre:
- kapcsolattartás a keresési területének kiemelt pályázóival
- önfejlesztésre, elsősorban érteni és lépést tartani és és a gyorsan fejlődő AI megoldásokkal
- kapcsolatépítésre a recruitment szakmán belül
Recruitment szervezeteknek milyen területen kell fejlődni vállalati oldalon?
- business acumen: azaz az üzleti elvárások és a szakterület pontosabb, jobb megértése
- sourcing skills: LinkedIn-en innen és túl
- Engagement: a jelöltek megtalálásán felül a pozitív jelöltélmény kialakítása annak érdekében, hogy csatlakozzanak a pályázati folyamathoz most vagy a jövőben
Mi lenne az a tanulság, amit 2023-ből megosztanál a szakmai tevékenységed alapján?
Nagyon fontos a nemzetközi toborzásban a célpiac üzleti és kulturális ismerete, ha recruiterként sikereket akarunk elérni.
Mi az a motiváció, cél ami elindított ezen a pályán?
Mint amikor egy puzzle utolsó eleme a helyére kerül. Ideális esetben ilyen érzés megtalálni a megfelelő jelöltet. Ezt szeretem újra és újra átélni.
Mi volt a legnagyobb kudarc amire emlékszel, és számodra meghatároz? Mit tanultál belőle?
Sok példa számomra ide vezethető vissza: A recruitmentben (is) minden másodperc számít, ha sikeres akarsz lenni. Sense of urgency.
Köszönjük a válaszokat Greguss Csabának, a Givaudan Global Executive & Strategic Talent Sourcing Lead-jének!