Mióta van jelen a Stiefel a hazai piacon?
A magyarországi Stiefel 1991-ben jött létre, hogy minőségi térképekkel lássa el a magyar iskolákat. A Stiefel márka azóta is az innováció és a kiváló minőség szinonimája. A papírra nyomtatott térképeket hamarosan követték a digitális tananyagok, majd az interaktív eszközök – interaktív táblák, szavazórendszerek, dokumentumkamerák, interaktív LCD kijelzők –, kiváló ár/érték arányú, jó minőségű termékek. 2014-ben lettünk Európa egyik vezető vizuáltechnikai eszközgyártója, a holland Legamaster magyarországi disztribútora, melynek prémium vizuáltechnikai eszközei a legmagasabb minőséget képviselik már több, mint 60 éve – olyan cégek használják őket, mint a BMW, a Bosch vagy a Mercedes.
Milyen területeken tudtak előrelépést elérni ezekkel a technológiákkal?
A digitális technológia ma már a mindennapjaink része. Sok céggel találkozunk a technológiai piacon, ahol magukat 21. századi tech cégekként jellemző vezetők, partnereiket, ügyfeleiket 20 századi technológiával ellátott tárgyalókban fogadják, és/vagy azokkal prezentálnak. Ilyenek a projektorok, flipchartok, fehér táblák stb..
Vajon milyen képet mutat ez a cégről?
A digitális technológiák használata olyan széles lehetőségeket ad az előadóknak, felhasználóknak, amit a mai felgyorsult világban csak a csúcsminőségű eszközök tudnak nyújtani. Mi a Stiefel-nél arra törekszünk, hogy ügyfeleink részére biztosítsuk annak lehetőségét, hogy a partnereik tátott szájjal nézzenek körül a tárgyalójukban! Az ipari termelési területen dolgozók, logisztikai cégek, digitális technológiákkal foglalkozó gyártó és/vagy kereskedő cégek mind megtalálhatók ügyfeleink között, akik így már valóban 21. századi környezetben fogadják a hozzájuk érkezőket!
Hogy látják, a magas minőségű kijelzők hogyan tudják segíteni a vállalatokat?
A magas minőségű kijelzők nem egyszerű monitorok, képernyők vagy fehér táblák, és főként nem egyszerű TV készülékek! A moduláris felépítésű interaktív kijelzők - mint amilyen az európai gyártású Legamaster is – komoly ügyfélélményt tudnak nyújtani. Ez a cégek számára előnyt jelent egy partnertalálkozó alkalmával, és a hétköznapi munkafolyamatok során is. Az elmúlt években nagyobb szerepet kapott a távmunka és a hibrid munkavégzés, valamint az egynapos üzleti utazásokat felváltották az online meetingek. Az irodákban mindez a közösségi és kollaborációs terek számának növekedését jelentette. Egy jól kialakított tárgyaló lehetőséged ad rá, hogy a lokálisan jelen levők mellett a távolról dolgozó munkatársakat is tökéletesen integrálják a munkafolyamatokba. A megfelelő megoldások kiválasztásával rengeteg időt és pénzt spórolhatnak meg a cégek, valamint nincsenek lekorlátozva helyileg a megfelelő munkaerő kiválasztásakor.
Milyen nemzetközi best practice-ket látnak?
Erre válaszul felidéznék egy videót, amit a Legamastertől kaptunk. A kolumbiai német kereskedelmi kamara irodáját mutatja be. A nagy távolság miatt itt egyértelműen arra rendezkedtek be, hogy vegyesen dolgoznak az alkalmazottak helyben és Németországból. Szükséges volt több olyan „meeting room” kialakítása, ahol könnyedén tudnak tárgyalni, vagy akár közösen dolgozni egymástól több ezer kilométerre lévő kollégákkal. A Legamaster hagyományos vizuáltechnikai eszközeivel pedig a helyben dolgozók munkáját könnyítették meg. Ilyen megoldások például a speciális Magic Chart fóliák, melyek bármilyen felületen könnyen megtapadnak, írhatók, törölhetők, és ezzel akárhol tudunk egy saját táblát varázsolni magunknak, vagy a speciális Acoustic tűzhető táblák, melyekkel egy nagy nyílt térben is leválaszthatóak kisebb hangszigetelt munkaterületek.
Köszönjük az interjút Urbán Tamásnak a Stiefel Eurocart Kft. Business Leader-ének!